Jak poznám, že jste přijali moji objednávku?
Na e-mail vám příjde shrnutí objednávky. Pokud máte svůj e-mail u Googlu (@gmail.com), patrně

bude ve složce SPAM koš. Jestliže není ani tam, objednejte prosím skrze náš e-mail.

 

Zakoupil jsem putovní předmět, mám jej někde registrovat?

Aktivaci předmětu na svůj herní účet provedete následujícím způsobem:

1, Není-li u předmětu napsán aktivační kód, vygenerujete si jej v našem generátoru zadáním sledovacího kódu, který je přímo na předmětu.

2, Otevřete adresu https://www.geocaching.com/track/activate.aspx

3, Do prvního políčka zadáte kód sledovací.

4, Do druhého políčka zadáte kód aktivační. 

5, Následně kliknete na Activate Your Trackable, vyplníte název a popis trackovatelného předmětu a předmět tím bude vámi vlastněný už i virtuálně.

Na seznam vámi vlastněných trackovatelných předmětů se pak kdykoliv dostanete ze svého interního profilu kliknutím na Trackable Items - Yours.

 

Proč ještě není mé CWG v katalogu?
CWG zasíláme ke správcům katalogu když se jich nashromáždí více, obvykle jednou za dva měsíce. Tam následně čeká zhruba další dva měsíce na to, než je správci do katalogu zadáno. Nemusíte sevšak bát, do katalogu se dříve či později určitě dostane.
Konkrétní příklad: CWG Západ slunce z Kopaniny bylo vyrobeno 25.1., ke katalogizaci zasláno

1.3. a do katalogu přidáno 26.4.

 

Chci si objednat něco přímo z e-shopu Groundspeaku a ten mě odkazuje na své distributory. Nikdo z nich však mnou hledanou věc v nabídce nemá.
Nedá se nic dělat. Všichni distributoři jsou omezeni minimální výší ceny objednávky, kterou musí u Groundspeaku vytvořit, nemluvě o zrovna nemalé ceně poštovného. Proto naskladňují zboží ve velkém zhruba jednou za rok a pokud se pak objeví v nabídce Groundspeaku na dva měsíce například nějaký geocoin, není divu že nikdo z distributorů nebude kvůli jednomu geocoinu znovu naskladňovat věci, kterých má skladem ještě plno.